Pages

Monday, 18 July 2011

Apabila Sup Special Kucing Bersuara! [6 Gambar]

Haaa. Sup special kucing ni ada di China. Kalau korang nak rasa pergi la china tapi bukan untuk org Islam. Diorg ni tak geli ke? Semua benda nak try, Dah la kaki ciplak no 1. har har har. Kalau korg pergi china, jaga2 jgn makan tepi2 jalan . Apa nak jadi dgn dunia skrg ni..











8 comments:

Siti San said...

diorg ni takde perasaan ke... ada ke kucing yg kiut leh wat mknn..

ApabilaBersuara said...

Tu lah, Diorg ni mmg takde hati perut, selagi ada binatang, semua diorg nak sapu..

GKA said...

werkkkk,xde slera nk mkn gni

ApabilaBersuara said...

tau xpe. pehhh

Cityiklan said...

aduh nak muntah aku..


Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia

ApabilaBersuara said...

tau xpe!

Qhairun Najmi said...

ni yg aku nk repot kat najib nih xD

ApabilaBersuara said...

report jgn x report. hahaha